50årsfest!

Kom in med mamma från en långis för ett tag sen. SKÖNT.
Sitter nu i mitt rum och stirrar in i väggen typ haha. Väntar på att mamma ska bada klart så ska jag hoppa i och sedan börja fixa mig. Det här ska bli så kul! Vi vet ju inte riktigt vad vi är bjudna på. De är så hemlighetsfulla. Vissa av oss tror faktiskt på bröllop? Hmm.. Men vi ska mötas och sedan få skjuts till platsen. Ingen vet vart vi ska!

Hoppas på att hinna ta någon cambild o lägga upp. Inte säkert. Kommer säkert få stressa som en idiot, thats so me!
Ska fixa mina naglar nu så jag gör något medans morsan är i badet. Jaaaalla mami.

Ska verkligen försöka slänga upp någon bild sen! : D

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0