the way you move ain't fair.

Fyfan. Var nära på och försova mig idag! Vilken mardrömm... Men gick upp och fixade mig. Usch vad äcklig och ful jag kände mig idag : ( inte alls kul! Men NPengelska gick iallafall ganska så bra.. Hm, kommer att få minst få ett G! Åkte hem lite tidigare eftersom vi hade engelska på morgonen då vi egentligen skulle haft sovmorgon. Och vi skulle ha haft engelska på eftermiddagen. Åkte hem efter mentorstiden.

Har käkat lite lunch nu. Ska ut med ebbs & molls. Sen in och lägga mig i ett bad och sen ska jag nog se någon film. Ikväll så har min minsta bror noel som en gårdsfest på sin skola. Så ska gå dit en snabbis och titta också. Vet inte om han och hans klass ska uppträda något? Hm, sånt som märks!

XOXO! ♥

Kommentarer
Postat av: Fia

hejsvejs, vilken suvveblogg, gillar den starkt (:

Du kan väl kolla in min blogg med? (:

Svara gärna på kommentaren där ist (: <3

2011-05-05 @ 16:59:36
URL: http://fiaslillasnygga.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0