party all night and sleep all day.

Åkte med mormor till ingelsta förut och shoppade. Skönt. Hatar verkligen att gå alldeles själv. Hade nog hellre åkt ner på stan och kollat men ne, det blev bra! Slänger nog upp en outfit inna jag drar iväg!

Nu ska jag äta, hungrig som ett djur. Sen ska jag börja duscha och fixa mig. Lovisa kommer antingen hit eller så möter jag henne i stan. Just nu känner jag mig faktiskt inte så tagg (hah?). Men det kommer nog när jag fixat mig och så, eller när jag är på festen, hahah.

Är det inte så sjukt jävla typiskt. Att när man ska iväg på någonting så ska allt krångla? Hittade typ ingenting på ingelsta. Det blev vad det blev! OK ändå... Och sen när jag vaknade imorse har jag fått en vagel på ena ögat?! Är lite öm och det är rött. Lite svullet? Äe, hoppas det försvinner när jag fått på mig smink!

Nu ska jag äta och sedan är det spotify på högsta volym och fixa sig! YEYE!
Vad ska ni göra ikväll? party? hemmakväll? tell me! : )

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0