paolo roberto.

Kom hem från skolan för inte så länge sen. Seg dag som vanligt. Speciellt när vädret är så fint. Då vill man ju vara ute och göra något roligt istället för att sitta inlåst vid en bänk!
Sista lektionen såg vi film och innan den rusha jag och emelie ner på stan och köpte godis, haha. Tjockisar..

Hemma nu som sagt och ska snart duscha och börja fixa mig lite. För ikväll ska jag och mina brudar se Paolo Roberto, han kommer till Degeer ikväll vid 19:30 och ska ha någon slags föreläsning. Ska bli kul o titta på! Först tänkte jag ba men vad bra, tar med mig kameran. Men när jag tänkte efter, kul o komma med värsta kameran ba ''tja fotografen här!'' HAHA. Pinsamt. Får duga med mobilbilder! : D

Mamma håller på och lagar mat. Spagetti och köttfärssås. FAN så gott. Mmm. Mat mat mat, heheh...
Och imorgon börjar jag inte fören kvart över tolv! En lektion som blivit inställd. TACKAR JAG FÖR! Få sova ut lite, ahhhh...

PAOLO ROBERTO.
när han står där framme och pratar ska jag tänka på den här bilden! (HAHA!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0