lat, lazy & couch potato.

Är världens segaste.
När jag kom in och duschat hundarna och så, så kolla jag runt på bloggar och annat. Sen kommer mamma innanför dörren och har köpt glass. Trycker jag i mig en skål glass. Sen går jag upp och tittar på tv och ska vila. Lägger mig vid mammas rumpa. Ligger så himla skönt och plötsligt får hon dampet, ''du måste gå däään, jag vill vila och sträcka ut mig. Gå!!''. Vill ni veta hur skönt jag låg?! ÅH..

Nu ligger jag i min egna säng och vilar, hah. Ska nog värma mig en bit paj som blev över. Åh, mammas pajer blev gudomliga igår *dreggel*. Fan vad dom var goda.
Är sugen på lösgodis HAHA. Vill ha körsbär.. Ska tvinga med pappa på en sväng sen. Mensbarnet mamma kommer jag inte få med mig ut, hah....

Har inte städat rummet, heheh. Orkar inte? Blev så trött.. Plugga ska jag sätta igång med sen ikväll. Har ju hela natten på mig....

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0