i'm back bitches.

Hej på er! Länge sen nu. Sorry. Men har inte kännt något sug alls till att blogga. Över en vecka sen nu ju? Oj..

Igår fyllde min pappa år, GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA! ♥ Så då myste vi med familjen och sen idag kom släkten och så bjöd mamma på paj. Världens godaste! Åman's från vånga var också här och då var lillmajsan här. Som vanligt sminkade jag henne och fixade hennes hår! SÅ SÖT. Vi tog lite kort och så snygg! Det var inte länge sen dom åkte. Vi har ätit kex och myst till melodifestivalen.

Det är väldigt skönt med helg. Jag har långhelg. För jag är ledig på måndag. Underbart. Mamma är också ledig då så då ska vi umgås! En riktig långpromenad är uppskrivet på schemat! Ohh, påtal om att vara ute, vilket underbart väder vi fått!! Nu är verkligen våren påväg. Och det gör mig så glad, i freakin' love it!!

Det blir en plugg helg. Skulle ju ha pluggat förra helgen men då drog jag ju till emelie istället, heh.. Så blev inget då. Så imorgon ska jag städa rummet och PLUGGA, heh......

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilden när hon sitter ner vart skitsnygg! :)<3 /stina

2011-03-12 @ 23:18:25
Postat av: JOSEFIN SVARAR

världens snygging!!

2011-03-12 @ 23:54:06
URL: http://josefinaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0