hoirldnbjglsf.

Vanessa kom hit ett tag efter skolan. Mys! ♥ Väldigt roligt att träffa den snyggingen! En väldigt rolig prick det där! hihi.

När hon gått så satte jag mig i fotöljen. Chilla lite liksom. Kände hur ögonen blev tyngre och tyngre. Och ja.. Jag somna! Är så jävla trött. Nu sitter jag i soffan med pappa. Tittar på tv. Ska snart och ta bort mitt smink och fixa mig för sängen. Lägger mig tidigt. Är verkligen skit trött!!

Börjar 10:05 så det blir skönt med en lång natts sömn! haha. I need it. Seg dag imorgon, bläh. Orkar inteee. Slutar inte fören vid fyra. Och älskade italienska på sluten. Uuusch! : ( Sen hem och slänga sig i sängen deppa och sova. Låter ju bra va?!

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0