historiaprov.

Provet gick OK. Man skulle få göra om nästa vecka i värsta fall så det är ju bra. Trodde det skulle dröja enda till maj. Gjorde provet och åkte hem sen direkt. Skönt att vara hemma. Mindre skönt är det i halsen! Fan vad det gör ont! : ( Nu har jag till och med ont utan att jag gör något? Mamma hade några halstabletter, Mucoangin. Dom bedövar och är ganska så bra. Men fy fan vad äckliga dom är! Usch. Som tandkräm, värre...

Håller på och laddar ner Valkyria. En sån jävla bra film. Känner mig sugen på den! Så det blir att krypa ner i sängen med ebbisen och titta på filmen. Mys. Har ont i huvudet också. Ohh.. Känner verkligen inte för att bli sjuk!


min lilla prinsessa är på riktigt mys humör! toppen! ♥


såhär ser filmen ut, Tom Cruise är med (som ni ser, haha).
Har ni inte sett den så måste ni se den. Väldigt bra! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0