hey baberiba.

Tjenixen. Seg skoldag. You know. Känner mig så trött o blä. Inte roligt. Men när jag kom hem från skolan somnade jag i fotöljen någon timme. Sinnessjukt skönt. Sen gick jag ut med ebba och molly. Gick till fotbollsplanen. Det är någonting med öppna ytor. Dom får tuppjuck o springer runt. Kul det!

Jag och mamma åkte iväg och handlade förut. Köpte lite godis som jag ska ha med mig till skolan imorgon. Ska till skolan vid åtta (döda mig...) för att kolla på film. Har egentligen sovmorgon till tio i tio så det känns surt... Men vad ska man göra? Chill ändå..
Nu ska jag ner och göra en kopp te och sen titta på bigbrother, hahah. Sen dusch och säng. Skönt..

ÄR VÄLDIGT TAGGAD TILL HELGEN!!!
Med bästa lovisa igen. AH så jävla roligt. Kommer bli galet, gaaaaaalet!!!!

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0