halsen är värre&bättre.

Godmorgon på er kära läsare! : )
ÄNTLIGEN FREDAG!!!

Har precis druckti upp mitt te. Oh. min. hals. Det är bättre, för nu gör det inte alls lika ont när jag sväljer. Men nu har jag börjat hosta så det känns som om jag river upp hela jävla halsen! SKIT ONT!!! Men jag sov som en liten stock, haha. Känner mig utvilad. Skönt att få gå upp när man vill!

Men ska faktiskt snart klä på mig och ta hundarna på en sväng, det behövs. Jag måste ju så vad gör man inte? Ska klä på mig ordentligt så jag inte blir värre, men det är nog ingen fara! När jag kommer in ska jag göra mer te och slänga mig framför tv med datorn i knät och mobilen bredvid, haha.

Som sagt så blir det här en lugn helg. För på måndag vill jag gå på skolan. Så ska ta det lurre så det inte blir värre. Plus att jag har lite plugg, heheh... Nä, nu ska jag klä på mig och ta ut de små odjuren..

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0