give it to med now.


Åhh, älskade sommar. KOM NU!
Kolla så söta sommarklänningar! Mest kär är jag i den mellersta på första raden. Åhh så snygg. Älskar färgen, perfekt när man är brun, hihi. Åh tänk er dom här klänningarna och sen jeansjackan och gladiatordojjorna! SÅ SNYGGT. Sen ska jag vara nigger och blondie till sommaren. MUMMA. Kommer vara såå läcker, haha.
Längtar så jävla mycket till att kunna klä sig tunnt.

Såg på nyheterna att det skulle SNÖA INATT?! Och kärringen på tv (sorry, men tar ut min aggression på dig nu haha) sa att det skulle komma upp mot 1 dm!!! Ehh, HALLÅ?! Jag som nyss fått värsta vårkänslorna. Fåglarna sjunger så fint och solen värmer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0