fredags mys.

Jag, mamma och pappa sitter på övervåningen och tittar på Lets Dance. Mys. Pappa köpte med sig pizza och annat gott. Vi bara myser.  Skönt och ta det lugnt. Halsen gör fortfarande ooont... Så blir en lugn helg som sagt.

Imorgon vid ett ska jag åka till josefine och ta en långpromenad med våra små pullor. Skönt o komma ut. Vi båda är lite halv krassliga men ska försöka oss på en riktig långis! Det ska ju bli fint väder så kommer ha med mig kameran. Hoppas på att kunna knäppa några riktigt fina och härliga bilder!

Senare på kvällen ska jag antagligen åka hem till min bästis emelie ♥. Får se hur jag mår och om jag har skjuts. Men det löser sig nog. Vi skulle nog ändå inte göra något särskilt ansträngande, bara mysa och se på film. Men som sagt, får se...

Har laddat ner fem avsnitt av Kourtney and Kim take new york. Så det ska jag ligga och titta på medans jag ligger i sängen. Världens bästa. Skit bra underhållning, så jävla roliga tjejer! haha.

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0