duktig tjej.

Mätt och belåtten. Det satt jävligt fint! Ahh...
Nu sitter jag i soffan och latar mig. Men pluggar samhäll också! Duktig tjej!!! Det ska vara inne ikväll och det känns kanon. Har bara lite att skriva kvar. Ska lägga mig tidigt ikväll. Igår somnade jag ju inte fören vid tre?!?! Galet...

IMORGON ÄR DET FREDAG!!!
Fan vad skönt med helg. Och imorgon ska tha Åmans ha en liten familjedag förstår ni. Vi ska gå och se på bio. Vi ska se Alla lingon i världen (glada hudik teatern som är med i den!). Det verkar vara en sån härlig och bra film så det ska bli jätte roligt att se! Kul o umgås med familjen också. Inte ofta man hittar på saker med hela familjen.

Nu ska jag plugga vidareee! Skriver nog ett inlägg senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0