bloggtorka...

Känner att jag inte har något roligt alls o skriva om?! Tråkigt... Kan ni inte komma med förslag?? Tycker verkligen det är kul o skriva o så, men det är ba stopp. Tjatigt och sjukt tråkigt att bara skriva om min vardag! Den är ju inte så händelserik direkt...

Men idaaag så träffade jag lovisa nere på stan! ♥ Härlig brud det där!! Gick runt och tittade lite. Köpte en vit skit snygg kavaj från cubus. Kan lägga upp bild imorgon.. Vi pratade om helgen, känner mig rätt så taggad. Hoppas bara att det inte kommer vara allt för mycket snorungar där. Men ska iallafall skita i det och ha roligt med mina vänner!!

Ska försöka ta så mycket kort som möjligt. Min kamera är ju så stor och klumpig och min mobilkamera SUGER. Så det blir lite knepigt...

Men som sagt. Bloggen känns riktigt tråkig. Kom med förslag om vad som kan göra bloggen bättre och vad jag kan skriva om! (Det är ju bara att kommentera anonymt? vad är problemet liksom..? haha)


Älskar den här bilden på elsa! SÅ himla fin!! jag är värsta mesen jag vet, men kan inte låta bli att bli lite rörd när jag ser kort på elsa. Att hon har det så bra och att det är mollys dotter och ebbas syster. Det är ett speciellt band det där. Att jag va med när hon föddes och sett henne växa upp under två månader. Helt fantastiskt. Därför är det så himla roligt att jag har en sån nära ocb bra kontakt med josefine! Världens bästa!!!

TRYCK PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL HENNES BLOGG!

check it out...


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

oh vad gullig du är! är så glad att vi köpte henne av så bra som er <3

2011-03-31 @ 07:20:06
URL: http://ottolias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0