23:07

Ligger i sängen nu. Ska titta på ett avsnitt av The Hills. Halsen känns liiite bättre. Men inte helt ok. Kort skoldag imorgon. Vi ska ha gympa som sista lektion och då ska vi göra kullebytta och grejer?! Så om jag aldrig nånsin uppdaterar mer är det på grund av att jag brytit nacken när jag skulle försöka mig på en kullebytta! HAHA.

Emelie var här en stund förut också. Trevlans värre. Vi såg på film, Blind side tror jag den hette. Väldigt bra! Efter skolan imorgon (om jag nu överlever haha) så ska jag jobba! Ska bli väldigt roligt. Inte träffat dom på jätte länge. Ska jobba från 13-17 så blir inte så bra med uppdatering. När jag kommer hem skriver jag några rader.

Nu ska jag ta o koppla av! PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0