workie workie...

Jag som trodde jag skulle hinna med och skriva ett hejdå och slänga in en cambild eller två, men nej nej. Va tvungen och springa till mammas jobb för att sedan ta cykeln och cykla på som bara den för att hinna! Varför är jag alltid så dum så jag måste stressa?! Aja, kom i tid iallafall!

Är på jobbet nurå.. J ligger och sover. Åh vad hon är söt. Vi käkade tillsammans innan. Hon satt och gegga med sin mat HAHA. Men fick ändå i sig allting! Ingenting på golvet typ?! Duktig tjej...

Ska kolla runt lite nu på bloggar och så när jag har datorn. Chattar lite på FB och så.. Sen ska jag nog ner och lägga mig i soffan ett tag. Känner mig sjukt seg. Hihi.

Skriver sen när jag kommer hem igen! : )

XOXO! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0