sommartider hej hej...

Vilken konstig dag!!
På morgonen (halv åtta) när jag var påväg till jobbet så var det hur underbart väder som helst! Men sen mulnar det på mer och mer och sen regnar det?! Sen blir det sol, igen.. HAHA så sjukt.

Idag var det mycket bättre på jobbet, som lovat! Skönt det. Var med en tjej hela dagen när hon dela ut medicin och lite annat. Trevligt, haha! Kände mig inte så trött heller då jag fick mycket sömn inatt. Och dagen gick snabbare än igår. Skönt med o ha lite o göra!

Nu ligger jag i soffan o degar.. Ska nog ta ebbs och molls på långis sen. Skönt innan läggdags, haha. Ska lägga mig tidigt idag också. It's needed!

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0