fråga -

sara om 20110711:
du har verkligen jättefin hy! 
kan inte du svara i ett inlägg om vad du använder för ansiktsprodukter? :)

SVAR: För det första tack så jätte mycket! : D Blir jätte glad.
Jag använder faktiskt inga speciella ansiktsprodukter just nu. Nu har jag inte alls så mycket finnar (woho!) jämfört vad jag brukar ha. På vintern får jag nog mer. För på sommaren solar jag så mycket (beroende på vädret då men..) och då torkar ju finnarna ut! Plus att jag knappt sminkar mig något på sommaren. Huden får andas och vila då.


bild från googel.se

Men på vintern så brukar jag ha de här produkterna. Asbra! De luktar gott och man känner sig så fräsch efteråt. 
Men de funkar bättre mot finnar än pormaskar? Det är ju pormaskar de ska ta bort men jag tycker de hjälper bättre mot finnar. Ett väldigt bra tips! : )

Hoppas du fick svar på din fråga sara! : )
Det är bara att ni frågar på mer om det är något ni undrar!

Blir JÄTTE glad av era kommentarer!!! :' )

XOXO!

Kommentarer
Postat av: Hanna Malmsten

Bra tips! :)

2011-07-13 @ 15:24:56
URL: http://hannas.nu
Postat av: Dianaa - my mom had long suspected I was gay!

jag använder också dom produkterna. tycker också dom är bra! ha en fin dag! :)

2011-07-13 @ 15:54:09
URL: http://dianaskurd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0