bilder -


















SAHARA HOTNIGHTS.

Det blev en ganska så OK kväll. Jag och Lovisa satte oss i vasa ett tag och bara chilla. Lite små mys sådär. Sen gick vi till Munken och då var klockan typ.. sju? Och det var iiinget folk där. Bara massa fulla gamlingar! HAHA. Fanns inte en kotte som jag kände igen!? Fast det var sjukt många som skrev på FB att dom skulle dit? Hm, weird...

Sen mötte vi upp Jennifer och satte oss på gräset och bara prata. Sen spelade Sahara Hotnights. Dom är ju ganska så bra så dom stod vi o gunga med till, haha. Ja ni, sen efter det hände det inte så mycket mer. Det snackades om fest men ingen var väl särskilt sugen? Så jag tog spånkan hem. Kom hem vid tio - halv elva? Kollade på film med mamma och pappa och bara myste. Gick och la mig ganska tidigt. SKÖNT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0