T A C O S !

Nu ska jag äta tacos. Sen ska jag och pappa sätta oss med arbetet och finslipa lite på det och sen skicka in det! Har inte så mycket o skriva om?!

Vill att det ska bli vår..
  • Ska börja cykla till skolan

  • Man kan ha skinjacka

  • Använda tygskor

  • Hundkurs med ebba (+josefine och elsa!!)

  • DET ÄR UNDERBART UTE DÅ!!!

Gott ska det bli med mat. Kom med förslag vad jag ska skriva om? Känns så tråkigt att ba skriva om min vardag o så.. Gör ju inget speciellt liksom? ha ha..

XOXO!

Kommentarer
Postat av: hejsan

Varför inte en sådan där lista som finns på massa bloggar typ 1. Min förta kärlek 2. Mitt bästa ögonblick osv.

2011-01-20 @ 07:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0