Släktkalas

Imorgon (aa, idag då klockan är 00:44) så ska jag och familjen på släktkalas. Farbror fyller 45. Grattis till honom! Hans fru (måste skriva det fast dom inte är gifta, låter så löjligt och ungt o skriva flickvän elr sambo? hahah) åsa har fixat en lokal så vi ska överraska honom, ska bli kul! Fast stina kommer inte vara där..! : ( buhu. Hon hinner inte då hon ska iväg till skolan. Och mina andra kusiner är yngre än mig och mest killar så har ingen att hänga med då liksom, ha ha. Får sitta o chilla med mami y papi. 

Jag känner verkligen att jag vill ha sommar!!! Iallafall vår. Gud så underbart det ska bli. Det är så speciellt med våren, den luktar så gott..


hittade denna i bloggarkivet! den får göra ilägget lite roligare, ha ha! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0