Sjukstuga...

.. har vi här hemma!
Mamma har influensa och Noel är febrig och förkyld! Känner mig heller inte riktigt hundra. Går och snyter mig väldigt ofta och snorar. Men det är bara att bita ihop! Skola imorgon liksom, yippie! Not...

Min dag - Jag vaknade vid.. tio/halv elva. Gick upp och fixa till mig lite sen kom mormor och hämtade mig. Vi åkte och handlade lite inför imorgon. Vi skulle ju haft lite hundkalas här hemma imorgon. Men eftersom vi har sjukstuga så ska vi vara hos josefine istället, kul att det blir av! 
Har köpt en liten present både till elsa och ebba och sen har jag gjort som en liten godispåse åt dom! hahah.. Vad gör man inte för de små liven! ♥


nyfödd elsa och ebba, känns som om det var igår dom kom till världen.. ♥

systrarna och bästa kompisarna! ♥
har hållt ihop sen dag ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0