Sjuklingarna åmaN's..

Ohh.. Helt galet. Inatt vid fyra kände jag mig så jävla dåligt så det inte fanns. Världens huvudvärk och jag var så varm att jag typ brände mig på mig själv?! Jag gick upp och tog tempen, den visade 39.2!!! : (Hade ont i kroppen också. Men då tog jag en tablett. Känner mig bättre nu. Men snyter mig heeela tiden och är inte på tipptopp om man säger så!

Mamma är också hemma, hon har varit sjuk i helgen med feber och så. Men idag är det så illa att hon inte kan prata! Hon har så ont i halsen!! : ( Noel är också hemma för han har feber. Och Liam har nog åkt på samma skit som mig! Inte roligt... 

Nu ska jag bara ta det lugnt. Kanske sätta på någon bra film....

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0