school - done!

Nu är första skoldagen avklarad! Så skönt.. Fan vad jag saknat klassen, speciellt tjejerna. Ni vet vilka ni är! ♥
Men fy fan vilken seg dag! Tisdagar var min favorit dag förut då vi bara hade matte och idrott, nu har vi dom lektionerna och sen lunch, sen har dom lagt på tre lektioner! Datakunskap, Naturkunskap och Svenska. Dör.. Har inte haft något av de två första ämnena förut. Och svenska läraren älskade ingrid har slutat så nu fick vi en ny! Han verkar OK! Men ingen är lika bäst som ingrid, aldrig! haha.

Hade första gympapasset. Vi körde asset av oss! Fyfan, har redan träningsvärk! HAHA. Vi hade stationer, med utfall, situps, plankan och massa andra härligheter! Men skönt o röra på sig efter allt skit man proppat i sig under jul, haha.
Nu ska jag ta o chilla lite, skolan tar verkligen all min kraft!

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0