Min Dag.

Stackars lille noel.. Igår kväll när vi alla gått o lagt oss så började noel spy. Det kom som en fontän. Mamma och pappa gick upp o fixa. Usch usch... Nu ligger han här i soffan och tittar på Disney Channel, aw! Min lille pluttis. ♥

Men gick till skolan idag som vanligt.. Tråkigt som vanligt, ha ha. Fick reda på att jag fick VG på samhällsinlämningen.. Känns OK. Jag tyckte att jag fått till analysen jätte bra sååå... hahah..

Matte läraren kom aldrig idag, YES. Så åkte hem direkt efter engelskan. Hem för att byta av med mamma. Hon var hemma här på förmiddagen och är och jobbar nu. Jag är hemma med pluttisen och pappa slutar vid fem/sex. Ska bara ta det lugnt. Ska plugga till idrotten imorgon, men kan redan det mesta så det är grönt vet ni!


här är en väldigt gammal bild på min lilla prins ♥
här var han ynka 3 år. saknar den tiden, han växer upp alldeles för fort!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0