im so tired.

Herregud, klockan är inte ens nio och jag är verkligen jätte trött! Har ätit och tvättat bort mitt smink. Ska nog o lägga mig snart. Istället för att börja 8:10 imorgon så börjar jag vid 09:50!! Min italienska lärare ska på begravning... väldigt tråkigt för henne för henne.. : ( men väldigt skönt för mig! heheh.. 
Slutar dessutom 12:25!!! Dom har ändrat schemat så det kommer jag göra varje fredag nu, SWEET!

Josefine har lagt upp bilder nu på hennes blogg, orkar inte lägga up! Så ni kan ju gå in på hennes o titta! : )
JOSEFINES BLOGG!

Känns så himla skönt. I helgen ska jag bara ta det lugnt. Har inget plugg som måste göras. Det känns underbart. Imorgon ska jag bara ta det lugnt, följa med mormor efter skolan o handla. Sen så fyller ju mamma år också, hihi. Så ska bara vara hemma med familjen och mysa! ♥
Och på lördag så kommer det lite folk här o firar mamma, sen ska dom ut o rocka loss så då bestämde jag och noel att vi skulle ha filmtime! Upparsittarkväll! hahah. Får se hur längen han klarar av att vara vaken! ; )

Så ser min helg ut, skönt.. Skolan tar all min kraft just nu. Så ska nog städa rummet, o ba aa ni vet. Ta det lugnt!

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0