im so done with u guys!

Är så himla trött och seg. Jag var ju som sagt barnvakt åt albin. Och anton (albins storebror) och noel var också där hemma och busade. Vi lekte kurragömma. Och albin var så jävla gullig. För att när jag hittat honom så frågade jag om det var någon annan där ''aa, novel ä dä åsso'' sa han och pekade där dom va! HAHA, så himla go! <3
Och jag la mig i deras soffa ett tag o tittade på tv för att chilla lite (trodde jag ja, ha!) så kom albin och skulle leka monster. Så han skrämde mig och sen var det min tur att vara monster! Hahah, så sådär höll vi på. Det är ju så himla roligt men ändå tröttsamt! Är skit seg nu och faktiskt ont i huvudet! Ska ta mig en kopp te och en ipren, ha ha.

Det blir ingen vanessa idag, buuhu! : ( Kanske lika bra det ändå nu när jag blev så trött! Inte roligt för henne o vara med världens segaste, ha ha. Men vi ska ta o ses snart för det var alldeles för längesen! : )


hade tråkigt, ha ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0