så roligt!

Yes. Imorgon ska jag och mamma iväg till josefine, hon köpte lilla elsa från våran senaste kull! Ska bli så himla roligt! Länge sen man träffades. Sen kan man ju inte träffas så ofta heller då hon jobbar, eller så jobbar mamma eller så har man inte tid o aa, ni fattar! Så imorgon blir det en riktig långpromenad! Kommer det bli bra väder imorgon?
Sen har vi bestämt att vi ska gå en kurs tillsammans, jag med ebba och hon med elsa! Det ska bli riktigt roligt. Ser så himla mycket fram emot att få jobba med ebba, tror vi kommer bli ett riktigt bra team hon och jag! : D 
min tjeja! <3


ett kollage jag gjort! väldigt nöjd, bilderna flyter ihop så bra. visst ser man att dom är syskon!?
världens finaste!




Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

så synd att det inte vart någon promenad. jag var ute på en långpromenad själv nyss, var jätte skönt faktiskt :) hihi... vem har gjort din header? skulle vilja ha en ny? :D

2011-01-06 @ 14:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0