hundar.

Fan vad jag är seg. Vet inte vad som är med mig. Känner mig så depp och ledsen? Buhu..
Ska ta och sätta på en tvätt med kläder och sen lägga mig i ett bad. Skönt. 
Imorgon börjar jag vid halv nio och slutar vid tjugo över två, en skön dag! Och då direkt efter skolan så ska jag iväg till josefine och elsa!!! : D Det ska bli så roligt. Vi ska ta en långpromenad! Jag tar med mig ebba, så ska systrarna få dampa loss totalt.
Det är så roligt att just den hundköparen vi har mest kontakt med är just josefine som köpte elsa. Dom som inte har fött upp en valpkull eller har hund kommer nog inte förstå vad jag skriver nu, kommer tycka att jag är löjlig men det skiter jag i! Men vi hade valparna hemma hos oss åtta veckor. Jag var med när dom öppnade ögonen för första gången, började gå, började fifta på svansen, började skälla, började få attityd, började leka. Det är så fantastiskt att se dom små liven utvecklas så. Man får verkligen ett speciellt band med dom och älskar dom alla väldigt mycket. Därför är det så roligt att sen höra hur det går, man får bilder skickade, och bäst av allt såklart träffa dom! : ) Första gången jag var med när molly födde var den sista kullen, och när elsa kom ut då freaka jag loss totalt. Jag såg att hon hade en fläck över ena ögat. Och det tycker jag är sååå fint (när molly skulle ha sin första kull gick jag och bad om att en valp skulle få en fläck över ögat, ha ha), och sen på andra sidan hade hon färgat öra. Så typ världens perfektaste?! Jag tjatade flera gånger och länge på mamma att vi skulle behålla elsa, hemma hos oss hette hon bella, ha ha. Men jag är så himla glad att just josefine köpte elsa, hon är perfekt för henne. Så himla kul att hålla kontakt och se hur elsa växer och utvecklas! Och är så himla glad att vi inte behöll elsa, för då skulle inte jag ha världens bästa ebba i mitt liv. So perfect. 


mina älsklingar!
det är ganska roligt, att de två valparna till höger om bilden, det är just ebba och elsa. hah. har ganska många bilder då just dom två är med varandra. är inte det lite konstigt?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Oh vad fint du skrivit! Jag tackar för jag fick köpa Elsa, mitt hjärta :) är så glad över henne! Tack <3 vad konstigt, dom kanske är bästa vänner hihi

2011-01-13 @ 21:57:33
URL: http://ottossonjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0