Fredags kväll.


jag och snygga emelie! ♥

Idag va skolan kort. Italienska på morgonen, sen Naturkunskap och sen idrott. Det var bara att skriva provet. Det gick OK. Får nog G iaf..  : )
Efter skolan åkte jag och några tjejer ner på stan. Ville hitta ett par jeans. Men nej nej. Det får man ju inte. Antingen sitter de bra runt benen och inte kan knäppa, eller så sitter de bra runt midja och rumpa och förstora runt vaderna! Har ni samma problem? Vart köper ni jeans?!

Jag, pappa och noel har ätit jätte god middag. Mamma jobbar och liam är hos en kompis. Vi åt oxfilé, klyftpotatis, beasås och sallad! Super gott! Nu sitter vi i soffan och väntar på att Let's Dance ska sätta igång..

Skönt men ändå segt. Har inte partat nu på hur länge som helst känns det som! Lyssnar på lite partylåtar och blir så sjukt sugen. Men dom senaste helgerna har jag blivit så less och depp. Vill inte skriva ut det här för då kommer det bara bli massa skit. Och sånt orkar jag inte med. Men har känt mig så ensam. De personerna som kände mig bäst svek mig. Känns som jag inte har någon att berätta allt för, förutom mamma och stina. Men ska inte deppa ihop. Skönt att dom visade sin rätta sida! Nu är det ba börja om på ny kula!!

HA EN TREVLIG FREDAGS KVÄLL OCH VAR RÄDD OM NÄRA OCH KÄRA! ♥

XOXO!

Kommentarer
Postat av: Stina

älskar dig :)<3

2011-01-29 @ 18:52:04
URL: http://stinaaman.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN SVARAR

och jag dig min skatt!! <3

2011-01-29 @ 19:25:58
URL: http://josefinaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0