finalmente fatto!

Nu är jag äntligen klar med italienskan. Det blev inte så stort.. Skönt det! (Det skulle ju inte vara det heller!!). Nu ska jag ta mig lite glass och chilla. Men ska lägga mig snart. Sovmorgon till fem över tio tomorrow! Välbehövligt. 

Imorgon efter skolan, som slutar vid fyra, åker jag ner till vanessa så ska hon färga och klippa mitt hår! Ska fylla på färgen som jag gjorde sist. Det har blekt så dant och jag har fått en gullig liten utväxt! Och sen klippa det slitna.. Kommer hem sent imorgon.

Och imorgon är samhäll första lektionen!!! Hoppas hoppas HOPPAS gulligagull ulla har rättat inlämningarna!! Vill så hemskt gärna veta vad jag fick! Skriver mer om det imorgon! : )

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0