♥ebba&elsa♥








sämsta bilderna jag vet, men det är så svårt att ta när dom är in action! haha. när josefine lagt upp bilder snor jag dom och lägger upp här också, hehe!

Skolan var seg idag, hände inget specielt. Och jag skyndade mig hem för att hämta upp ebba och kameran, ha ha. Mormor kom och hämtade mig. Vi tog en ganska ordentlig promenad, tror jag? Vi pratade så mycket så det gick så fort! ha ha. Ebba och elsa lekte som bara den, jätte roligt! Får ta o göras om snart! : )

Nu ska jag ta något att äta, maaaat. Sen ska jag plugga italienska, som jag har prov i imorgon...
Sen lägga mig i ett varmt bad. Känner mig så frusen. Börjar nog bli lite sjuk! :s Jag nös och nös idag i skolan, haft ont i huvudet också! Hoppas det går över..

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0