tha sisters!!! ♥

Idag ställde jag klockan på tio. Gick upp och käkade och fixade mig och så. Tog med mig ebba och åkte hem till josefine! Vi tog en riktig långpromenad, jätte härligt! Ett tag blåste det väldigt mycket men vi gick in i skogen då. Det var väldigt skönt ute!

Här kommer några bilder från promenaden! : )

godis skåpet, ha ha!

När vi gått så gick vi in till josefine och martin ett tag! Tog lite kort och så. Sen skjutsade dom hem mig, hihi! 
I eftermiddag vid tre sen är det kalas. Så nu ska jag vila mig tills dess! haha.. Ska ta något att äta och bara ta det lugnt! Ebbisen är helt slut, min lilla gullis! 
Ser ni reflexvästen hon har på sig? Den fick hon av syrran sin! : D Tack så mycket!

Äe, nu ska jag vräka ner mig i soffan.. måste äta först. maaaaaaaat!

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0