PICTURE BOMB!

jag låter bilderna få tala för sig själva!!







































så himla söt, ♥

























Det blev en fantastisk promenad. Vädret var perfekt! När vi gick så mötte vi av en slump mormor och hennes väninna. Dom hade sina hundar med sig så alla lekte. Jätte roligt! Jag och josefine försökte oss på att ta lite finare bilder på alla tre, men det gick inte alls! Alltid var det någon som ville komma fram eller rörde på sig, ha ha.

Tyckte att det blev väldigt bra bilder! Dom är så fina våra tjejer! ♥

Nu ska jag hjälpa mamma o städa det sista, sen städa mitt rum!!! ska hinna med o duscha och fixa mig också innan tre, hur ska detta gå?!?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0