ahhh, lovely!

Sitter vid köksbordet med min dator o äter frukost! : ) hihi. 
FY faaan vad jobbigt det var att gå upp! somnade inte fören.. hah ja.. vid säkert halv tre/tre om inte mer! Men jag pallrade mig upp och då var klockan strax efter nio.. Frös som en idiot, tog på mig kläder och skulle ut med hundarna. Tack så jätte mycket för att det inte alls var kallt ute! Vem jag nu än tackar, ha ha.
Men nu är jag upptinad och känner mig varm! Gick ganska så fort och sen har jag druckit te också!
Och nu väntar ett varmt bubbelbad jag har hällt upp!

Lunchen med stina sitter riktigt fin. Kommer ha mycket att prata om! Nice, mycket som händer och sker just nu! haha. Men ni får ha det så bra! : )

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0