tha city with emelaja.

Hej o hå. Fan vad segt det var att gå upp. VILL INTE SKOLA IMORGON!! Då kan vi snacka om att det kommer vara jobbigt att gå upp, buhu : (

Men igår så frågade jag emelie om vi skulle gå på stan. Men det kunde hon inte för hon skulle på någon match. Men nu förstår ni så ringde hon och väckte mig (det var vid tolv så det var lugnt, haha!) och säger att vi ska på stan.. Så det var bara att gå upp och nu har jag ätit frukost : )

Vi skulle vara på stan runt två. Så har suttit här framför tv:n ett tag nu och ska snart sätta igång och göra mig själv
lite snigg. Vet i fan vad jag ska ha på mig. Känns som om jag har inga kläder. Hate that. Men får väl rota fram något skit. Hahah. Känner mig shopping sugennnn. Så ska bli kul att åka ner på stan!!

Neeee, nu ska jag börja fixa mig. Skriver hejdå sen! : )

PEACE&LOVE! ♥



Kommentarer
Postat av: majjaalshorn

jag vill ha bilder!! <3

2011-02-27 @ 16:02:42
URL: http://majjaalshorn.blogg.se/
Postat av: majjaalshorn

jag vill ha bilder!! <3

2011-02-27 @ 16:03:35
URL: http://majjaalshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0