promenad i vårkänslor.


dom två enda bilderna jag tog! hah..

Vilket härligt väder ute!! Älskar varje sekund av det! Våren är verkligen (HOPPAS, hehe) påväg nu!! Jag och josefine tog en runda. Länge sen man sågs nu när jag varit sjuk en hel vecka! Så vi får börja ta igen den tiden nu! ; ) Elsa fick sin sena present, ha ha. Så söt, tror hon tyckte om den!

Är hemmaaa, bästa pappa skjutsa både fram och tillbaka, haha. Borde städa rummet men orkar inte? Känner mig sådär.. Mamma har fått feber igen?! YIPPIE. Stackarn..  Hon ska till vårdcentralen imorgon och kolla upp det. Usch, hoppas det inte är något skit nu..

Tänker på mat.. Mat mat mat! Har bara ätit frukost idag, heh. Måste ta mig något o äta. Okej, såhär gör vi. Nu tar jag något o äter, kollar på några avsnitt av Kendra.. Och sen sätter igång o städar rummet. DEAL?

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0