oplanerat.

Helt oplanerat ska jag till emelie ikväll. Tar bussen som går vid kvart i nio. Ska bara äta och sen drar jag te tösen min! Ska vara hemma hos henne och ba chilla! Tar bussen hem också. Den senaste går vid tolv. Så lär vara hemma innan dess : )

Imorgn ska jag jobba. Shit. Börjar bli lite nervös, hihi. Men bra nervöst! : D Pirrigt liksom.. Men gud vad det ska bli roligt! Börjar inte jobba fören vid 15. Jobbar till 18 då! Men lär skriva innan jag åker och sådär! ; )


Såhär ser jag ut!

Har en slickad hög toffs. Leggings, linne och stickad kofta. Så ganska chill. Ska bli kul o träffa emelie! Har inte sett henne sen lördags.. Inte så länge sen men saknar henne! ♥
Skriver nog godnatt när jag är hemma.. Ska börja tvätta och så då! HAHA.. Mamma och pappa lär döda mig. But i dont care.

PEACE&LOVE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0