lyckad söndag.

Denna dag har varit väldans trevlig. Fick sova ut ordentligt. Gick på stan med min emelie. Hittade jeans (!!) och en tröja. Känns som om jag har fyndat väldigt mycket på sistonne, KUL! Är väldigt nöjd över jeansen och mina skor. I love them!
Längtar sjukt mycket till att kunna använda min skinnjacka, älskade skinnjacka....!!! Har ju den som jag köpte i julas, den är ju lite kortare modell och den är brun. Sen har jag en lite tjockare variant och den är svart. Men jag vill ha kortare modell i svart också! Ska se om jag hittar en nästa månad kanske... : )

Skola imorgon då. Vad tycker man om det? Tror ingen som tycker ''woho, äntligen skola!''. Ska bli väldigt roligt att träffa klasskamraterna, men förutom det ser jag inte fram emot någonting som har med skolan att göra.

Ska snart sätta på en tvätt med kläder och sedan lägga mig i ett bad, ett långt varmt bad. Men tvätta håret ska jag göra imorgon. Så mycket lättare att fixa det då. Tror jag ska göra några lockar. Känner för o vara lite extra fin imorgon, hihi : )

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0