ledig imorgon - underbart.

Ahh, känns såååå härligt att vara ledig imorgon! Ännu närmare helgen, hihi. Ikväll ska jag fixa naglarna, ska göra svart manikyr istället för vit. Och ha genomskinligt istället för rosa. LÄCKERT! 
Åt precis potatis och pannbiff med brunsås! Jätte gott.

Var ju som sagt på stan idag förut med puddingarna lovisa och emelie. Och heeerregud vad mycket snyggt det finns! Önska att man var miljonär! Give me some money please!! Men måste hitta något sommarjobb, men vart!? hm..

Imorgon ska jag ner på stan och kolla runt lite. Noel slutar vid ett så han ska nog med! Haha, lite syskontime! ; ) Snäll storasyster som jag är ska jag bjuda honom på donken HAHA. Men kul o umgås, han växer så fort?!

XOXO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0