JAG ÖVERLEVDE!!!

Omg, jag och emelie såg filmen. Hon har sett den sex gånger innan. Första gången för mig. Och hon gjorde det ju inte särskilt bättre. När det blev natt varje gång så ba ''oh neeeej'' och så trycker hon upp fingrarna i öronen och gömmer sig bakom kudden. Ja men då blir ju inte jag ett dugg rädd?! Fy fan vad obehagligt.. Det värsta är ju att det är en sann historia också?!?!? Och jag tror verkligen på ''spöken'' och sådär. Får smått panik. Verkligen tur att min stumpa sover här så jag kan klämma henne. För imorgon kommer det vara bättre och då har jag ebba och molly o hålla om, MYS!

Vi ska fixa oss för sängen snart. Väldigt skönt. Mys o ligga o snacka i sängen. Vi pratar nämligen om ALLt. Så det ska vara, hihi.

PEACE&LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0