ingen bra start på dagen.

Så jobbigt.. Vaknade av att liam och noel höll på o bråka och skrika på varandra, TACK! Ligger fortfarande kvar i sängen och så hör jag att mamma låter upprörd när hon pratar i telefonen. Jo men visst, då har hon fått inbrott i sin bil! Passagerar fönstret är sönder krossat helt och hållet och så är det som två större hål i vindrutan!
VAD HAR NI FÖR LIV ERA JÄVLA IDIOTER?!?!
Blir så jävla irriterad.. Och det måste ju ha hänt inatt, och när jag gick o la mig så var det -21 grader!!! Och vad är det för jävla idiot nolifers som går ute när det är så kallt mitt i natten och slår sönder en bil!? Puckon...

Har ätit frukost, kollat runt lite på bloggar. Fan vad alla uppdaterar dåligt! :o haha..
Ska städa mitt rum. Jag vet att jag alltid skriver att jag gör det. Men när jag skriver att jag ska så gör jag oftast inte det, HAHA. Men nu ska vi få gäster vid fyra så känner att jag måste. Men känner mig inte alls sugen på det. Hoppas stina kommer så vi kan låsa in oss på mitt rum.....

PEACE&LOVE! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0