hemma.

Är nu hemma! Gud vad roligt jag har haft det! : D Är så himla glad att jag ringde på annonsen. Familjen är jätte gullig och då ska vi inte prata om lilla tjejen jag tar hand om. GUDOMLIG. Hon är så glad och jätte lättroad! Så det är nemasproblemas!

Men nu är jag faktiskt lite trött, haha. Ska sätta på en tvätt med kläder (gjorde aldrig det förut idag eftersom jag kom hem senare) och... Tänkte skriva att jag tänkte plocka i rummet. Men det vet jag att jag inte kommer orka, HAHA. När jag kom hem fanns det hamburgare och pomme. Men hamburgaren hade inget bröd.. : ( Skar till lite sallad till det och ett glas coola, GOTTT!

Nu ska jag bara ta det lugnt. Ska börja jobba vid 13:00 imorgon så måste vara pigg och utvilad! : D

PEACE&LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0