hej polarn.

Känns så ovärt o skriva på något sätt? Skriver ju bara om hur trött o seg jag är? HAHA. 
Längtar till lov som fan. Önska bara det att lovet skulle kunna vara en vecka till! Lite kort med bara en vecka? Det går ju så förbaskat fort!

Men kickar igång lovet ordentligt med Dejavu på fredag, ser fram emot det så himla mycket!! Så lördagen kommer antagligen bara bli segis dag. För sen på söndag så kommer det gäster. Noel fyllde ju år för ett tag sen då vi alla var sjuka. Så ska ha lite kalas för honom. Och på måndag sover jag hos farmor, sen ska jag jobba tisdag, onsdag och torsdag! Ska bli väldigt roligt!! : )

Och på fredag (på lovet alltså) planerar jag och mamma att ha en riktig tjejdag. Gå på stan tillsammans, luncha och shoppa, gå på bio. MYS! Skönt att bara vara hon och jag, slippa pappa och bröderna för ett tag, ha ha!

Och liksom där är min vecka slut..? Måste få in lite plugg där också. Så skulle allt vilja ha en vecka längre, hihi. Men bara att härda ut.. Det blir ju påsklov snart också va? HAHA. Inte alls skoltrött, neej neeej.....!

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0