hard work work.

Gud vad segt det är att gå upp på morgonen. Ser INTE fram emot skolan, ha ha.. Men gick upp vid sju och har hunnit duscha och ätit frukost, även kollat runt på lite bloggar. Ska bege mig uppåt för att sminka mig. Bläh. Känner mig så seg. Men lär piggna till när jag kommer utanför dörren! -12 grader!!!! Fy fan! Jag vill ha vår, underbara vår. Våren luktar så oerhört gott tycker jag. Man blir så glad och det är så himla mysigt...

Kanske att ni får en liten hej bild sen.. Börjar jobba kl. 10 och måste ut till spårvagnen vid nio. Men ska försöka hinna med det : )

FREDAG IMORGON, FY FAN VAD UNDERBART!!!

Vill skänka en liten tanke till josefine och elsa. Hoppas att allting gått bra och att elsipälski kommit upp på benen. Lille snutta.. Massa pussar och kramar till er!!! ♥


krya på dig elsagull!! ♥

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

nu bölar jag igen! tack <3

2011-02-24 @ 08:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0