gud så skönt..

..att vara hemma!!
Nu har jag jobbat klart för denhär veckan. Gud så skönt. Imorse gick jag upp vid sju!!! På ett lov. Så imorgon ska jag sova ut ordentligt, gud så skönt!

När jag kom hem frusen och dan så stod det pizza på bordet, mumma. Pappsen måste vara på bra humör för han hade också köpt en liten påse med godis! Mina älskade dödskallar, mmmmmm...! Hahah...

På dom här tre dagarna har jag tjänat 1050 kr! Det känns så himla roligt!! För det känns inte som ett jobb? Lill tjejen som jag är barnis åt är så snäll och lätt att ta hand om, nemasproblemas! Och vi har så roligt, och så får man betalt för det. Kan det bli bättre?! : D

Nu ska jag bara ta det lugnt, smälta maten, ha ha... Skriver godnatt sen. Gud vad underbart det ska bli att sova och veta att ingen klocka är stäld. Att jag vaknar när jag känner för det, sååå jävla skönt!!!

PEACE&LOVE! ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

är det ett jobb du har hittat på internet eller bara ett vanligt kompist jobb att vara barn vakt åt någons barn :)?

2011-02-24 @ 19:53:34
Postat av: JOSEFIN SVARAR

hittade en annons om barnvakt i tidningen! Så då ringde jag och vi bestämde träff. Vi klickade och jag fick jobbet! : D

2011-02-24 @ 21:38:29
URL: http://josefinaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0