Godmorgon.

Nu har vi vaknat till. Eller ja, vi har till och med ätit frukost. Vi har chillat här på morgonen. Legat i sängen och snackat, MYS. Just nu ligger jag i sängen. Ebba och molly dampar loss i min säng. Brottas och har sig, hujedamej. Emelie håller på och gör sig iordning för en innebandy träning med små tjejer (hon ska träna dom alltså, haha). Jag ska följa henne till träningen och sedan börja göra mig iordning.

Mormor och jag ska åka iväg också. Haha. Ska köpa mig ett par skor. Kanske hittar något annat också? Får se : ) 
Ikväll blir det en lugn kväll, tyvärr. Känner mig faktiskt party sugen.. Men mamma jobbar och pappa ska iväg. Jag blir ensam hemma med noel. Får se vad vi hittar på. Blir nog ba film och mys. Känns OK ändå.. Men nu ska jag fräscha till mig. Men jag skriver sen! : )

PEACE&LOVE!! ♥

Kommentarer
Postat av: majjaalshorn

jag vill ha bilder!! <3

2011-02-27 @ 16:04:52
URL: http://majjaalshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0