Det känns fantastiskt!!!

Ihh, är såå HÄÄÄÄR jrifemdlködfm GLAD!!! : D
Skolan va som vanlig.. Haha inget speciellt! Sen efter skolan kom min lilla farmor och hämtade mig! Sedan begav jag mig mot ''jobb interviuven''. Mamma hittade en annons i tidningen om barnvakt, så jag ringde och bestämde tid! Och allting kändes såååå bra! Så nästa vecka ska jag börja jobba där! Bebisen (11 månader) är sååå himla söt!! Ljusblå ögon och världens ögonfransar!

Känns så himla braaaa!!!

Mamma jobbar till nio.. Pappa är ensam hemma med oss snorungar! Han köpte hem pizza, så min är i ugnen nu. Ska knapra i mig den och sen sätta mig med svenskan! Ohh, just nu känner jag mig så glad så skulle kunna göra vad som! hihi.

Hoppas ni har fått en lika bra start på veckan som mig! : )

XOXO!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0