Det är hemskt...

Har aldrig varit såhär förkyld, någonsin. Det är hemskt. Men febern har gått ner och jag känner mig lite bättre. Men ska stanna hemma från skolan veckan ut så jag verkligen vilar upp mig.

Jag bara sover om dagarna. Känner mig så slö och tom. Har fått typ lite ''svimattacker'' då det svartnat för ögonen på mig. Pappa köpte med sig pizza hem, underbart. Det var det första jag åt idag och han kom hem vid sex! Det satt riktigt fint.

Ebba är så himla gosig. Alla hundarna är det. När jag satt i fotöljen o snöt mig så kom freja och lukta på mig, hahah. Och när jag ligger och sover så attackerar ebba mig med massor med pussar i ansiktet och ska gosa! Älskar dom!!

Ska snart lägga mig igen och se på någon film..

När jag blir frisk sen så kommer det roligare uppdatering, promise!

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0