mår som man förtjänar.


snygga tjejer! ♥










Lite bilder vi tog när vi fixa oss @ emelie.
Jag hade väldigt roligt igår. Förfesten va kanske lite seg, hah. Men vi tjejer drog igång det med singstar! Skit kul. Vi drog vidare till Dejavú och dansade arslena av oss!!! Fan vad roligt jag hade. Tack tjejer! ♥ Men fy fan.. Jag hade ju mina klackar. Oh lord.. Jag som skrivit att dom var så sköna och inte alls kändes höga. Jo tjena.. Fyyy faaaan vad mina fötter värkte! Det var hemskt. Min lilltå blev krossad! HAHA. 

Runt två tog jag och emelie spårvagnen hem till henne. La oss i soffan och tittade lite på tv, pratade om kvällen. MYS! Men jag somnade dock väldigt snabbt. Så himla trött. 

Är hemma nu. Underbart. Bästa pappa kom och hämtade mig så jag slapp o ta bussen! Nu ska jag duscha och fräscha till mig för att sedan hålla mamma sällskap på busfabriken, noel ska ha kalas där. : )

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0